środa, 1 maja 2013

Rozdział 12

Po upływie godziny Wojtek wrócił spod prysznica. Kasia czekała na niego już z śniadaniem .
- O widzę, że zrobiłaś śniadanie . Weeeź, beze mnieee . - Powiedział ze śmiechem Łozowski .
- Hahahaha , a miałam czekać na Ciebie ? Z głodu bym umarła . :D
- Eeeeei. Kaaaasiu . Bez przesady . ;D
- Heheh . Ok siadaj i jedz . ;D
- Ale czy to na pewno jest jadalne . ? Hahaha . ;DD
- Weeeez. Mnie nie denerwuj . xd .
- Oj przeciez ja sie z tobą tylko tak droczę . ;DD
- No wiem . ;D
- Nie no a teraz na poważnie , da się co zjeść . ? ;DD
- Hahahahahah . weeeź przestań , bo mnie już dobijasz . :D
- No, ale ja mam tylko takie oryginalne poczucie humoru . ;DD
- No własnie to zauważam . :D
- No , ale nie ma co się bać . Przyzwyczaisz się ... :D Hahahaha .
- Taaaak . Dokładnie . ;D. Ja nie wiem jak reszta z Tobą wytrzymuje . ;D
- Aaaa ty wiesz, że ja też czasem się nad tym zastanawiam . ;DD
- Hahahaha . Boooze, co za deeebil . :DD
- Ale taki pozytywny . ! ;D
- No jak , nie jak tak . xd
- Wieeesz, strasznie z Ciebie jest fajna dziewczyna . Nie lecisz na mnie bo mam dużo kasy i sławę, tak jak moje inne byłe . Ty je po prostu przerastasz intelektem. ;D
- Oj przestań , bo się zarumienię . ;D Hahahaha .
- No ale ja mówię Ci tylko jaka jest prawda . Kaaaasiu . xd
- Oj Wooojtusiu . ;D
- Hehehehehe . Nie no ale powracając do wcześniejszego tematu to da się to zjeść . ? ;D Czy mam nie ryzykować . ? ;D Hahahaha .
- Ja bym na Twoim miejscu nie ryzykowała . xd
- Hahahahahaha . Zeee cooo ?? ! :D . Hahaha . Ale do odważnych świat należy . !! ;DD . Moooooże to przeżyje . xd
Po czym Łozowski wziął widelec, i powolnym ruchem zaczął wkładać jajecznice do swoich ust . ;D
- O rany, rany . ;DD . Umieeeram .!! - Ratuuunku . xdd . ;DD Hahahahahahaha . xd
- Hahahahahha . Bozeee . Ty to jesteś kreizi . ;D
- Taaak , kreizi frog . ;DD.
- No dobra, dobra zaabo . xdd. To co na serio to jest takie nie jadalne ? ;D
- Nie , no jest pyszne . ;D
- O dziekuje . ;D
- Hahahahahahahahahahaah . ŻARTOWAŁEM . ! ;DDDD
- Hahahahahahah ... Weeez się idź ogarnij . Bo nie wyczymie z tobą . ;DD
- Jak to nie wyczymiesz . ? Wszyscy ze mna wyczymuja . ;DD
- Tak, tak już ja to widzee . ;DD
- Hahahahahaha . Co nie wierzysz mi ? ;DD
- Nieeeee ? ;DD
- Ty, ty .. Niewierząca niewiasto . ;DD
- Ty, ty .. Krajzego . ! ;DD
- Ja ci dam krejzege .. Ty , ty ... Czekaj ... ty . tyy . ;DD . A idź turlaj buraka . xdd
- Hahahahahahhaah . Że co ??!! :DD Żee jaa ?!! Hahaha .. Nie ? ;DD
- Hahahaha . Ok teraz mówimy poważnie . ;D
- Ok . hahahhahahahah .x dd
- Hahhahahaha . z czego się śmiejemy - spytała zdziwiona Kasia . ;DD
- nie wiem . hahahahahahaha . ;DD
- Oooo bozeee. hahah z kim ja sie zadaje ;DD
- Z Boskim Panem Łozowskim . ;DD
- Nie dobijaj mnie . ;DD
- No . Ok . Wieesz dzisiaj jest cieplutko i w ogóle . Too... Może byśmy poszli .. Gdzieś na plaże . ;D
- Ok . xdd .
- No ... a masz strój kąpielowy .
- Niee . ;D
- Aaa ... czyli idziemy na plaże dla nudystów . ;DD
- Hahahaahhaahhaahhahahaha . Że Coooo . ??!! Hahahahahah . Niee ? ;D
- No ale nie masz stroju ... ;p . !! ;DD i coooo . ;DD
- No i nic . xdd
- No . ok . Czekaj pójdziemy się ubrać i pojedziemy do sklepu . Coś ci kupić ok ?
- Ok.

___________________________________________________________

Ok , macie następny . Dzisiaj mam nie zły  humor, mimo tego że w ogóle się nie wyspałam , ale macie coś na rozweselenie dnia . ;DD . Myślę , że sie podoba . .
;DD .

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Hahahaha, plaża dla nudystów. :D Rozjebało mnie to :D
Czekam na następne. :D
Kosa < 3

Anonimowy pisze...

Rozdział boski jak pam Łozowski. :)Czekam na więcej ^.^

Unknown pisze...

Fajniutkie xD Kiedy następny ? O.o:) ;p

MegaFani Afromental pisze...

Nw . xD . Postaram sie na jutro /pojutrze .

Anonimowy pisze...

Super rozdział ozcywiście cały blog też jest zaje*isty. Pisz dalej będe czytał.